piątek, 25 grudnia 2015

Święta święta..

Jak wiadomo w święta bardzo szybko czas ucieka. Ale mam nadzieję, że jest to czas pełen uśmiechu i radości. 

Wczoraj podczas wigilii nie obyło się bez "małego wypadku", otóż w starciu choinka vs. dwa koty i dziecko, choinka przegrywa. :D na szczęście nie było dużych strat w bombkach. :) 
Pod choinką znalazło się nawet kilka prezentów dla mnie, kalkulator naukowy to wymarzony prezent dla przyszłego inżyniera a "Zaczarowany las" pozwoli mi odetchnąć od uczelni. Oczywiście dzisiaj musiałam wypróbować kredki :)

Jak na taką dłuuugą przerwę w malowaniu moim zdaniem wygląda dobrze :)

Wracając do wigilii. Czy u Was też wigilia skończyła się na oglądaniu Kevina? Czy jest osoba, która potrafi powiedzieć ile razy go oglądała? Ja często nie oglądam go w całości, ale nie mam pojęcia ile razy to już było :D

Najedzona i odprężona  Monoo xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz