środa, 23 grudnia 2015

Podaruj radość

Czym jest radość? Czy radość sprawiają prezenty? Czy może osoby, które dają nam  prezenty? A może nie potrzebujemy prezentów tylko osoby które kochamy?

Okres świąteczny kojarzy się z radością i upominkami i ciepłem rodzinnym.  Dla mnie to wyjątkowe święta,  które spędzę z rodziną..  Ale to je moja rodzina.. nie jestem powiązana z tymi ludźmi więzami krwi.  Ale czy to ważne. Czasem "obcym" ludziom bardziej zależy niż własnej rodzinie...
Ważne,  że w końcu czuje magię świąt.  :)

Ale czy zmieniając swoje życie,  przeprowadzając się,  zmieniając otoczenie, można zmienić rodzinę?
Ostatnio moje miasto odwiedziła ciężarówka Coca-Coli 

Sam widok dużej świecącej czerwonej ciężarówki z powoduje uśmiech na twarzy.. Nie tylko dzieci. :)



Z okazji świąt życzę Wam abyście na zawsze pozostali sobą.  :*

Pełna nadziei i radości Monoo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz