środa, 25 maja 2016

21.

O 12:20 dokładnie 21 lat temu przyszłam na świat... 
Jak ten czas szybko mija. Dopiero co zaczynałam liceum a nim się obejrzę skończę studia. 
Urodziny to takie specjalne święto, w którym dostrzegam płynący czas, rok temu ubolewałam nad utratą naście, ale przez ten rok naprawdę dużo się zmieniło, i to na dobre.

Chyba naprawdę mogę nazwać się dorosłą o.O
Choć nie wyglądam, a kupując alkohol muszę pokazać dowód. Ale zmiany są dobre. Miejmy nadzieję, że najgorsza część życia już za mną. Teraz jest dobrze, dawno nie czułam się tak po prostu szczęśliwa. Oczywiście dobija mnie ilość projektów do zrobienia i kolokwiów do napisania ale życie to nie tylko studia. Lata mijają ale ludzie którzy byli ze mną w tym gorszym życiu nadal są i będą. 

21. Oczko. Mój czas na życie.

Monoo

1 komentarz:

  1. Widzę, że Ciebie też nie ma już od jakiegoś czasu w blogowym świecie, ale liczę, że wrócisz i coś jeszcze naskrobiesz.
    Oczko. Jeszcze osiem miesięcy i będę mogła porównać, czy u mnie też się coś zmieniło. Chociaż wątpię, że wydorośleje :D / jeste-studente

    OdpowiedzUsuń