czwartek, 24 marca 2016

Hybrydowa wiosna

I stało się :D wczoraj już miałam paczkę z moim zestawem o robienia manicure hybrydowego. Postawiłam na tańsze lakiery hybrydowe ponieważ dopiero się uczę i marnowanie lakieru za 30 zł to nie w moim stylu :) zapłaciłam za zestaw w promocyjnej cenie niecałe 100 zł ( ze 170 więc myślę że nieźle :) ) a w zestawie było aż 10 lakierów do wyboru, choć to były to lakiery z marki silcare to jestem zadowolona z efektu, przetrwały bez żadnych zadraśnięć generalne sprzątanie mieszkania z dodatkiem ogromnej ilości umytych naczyń. Zobaczymy jak długo przetrwają. Spotkałam się z różnymi opiniami tej marki ale nawet najlepsze marki mają swoich zwolenników i przeciwników. A jakby mi odpadły nawet po trzech dniach to warto się zastanowić czy może ja zrobiłam coś nie tak i próbować jeszcze raz :D

Oto moje wiosenne paznokcie, nie są idealne ale jak na pierwszy raz to dla mnie ogromny sukces. 
Kolor wybierał mój kochany K.


Miałyście do czynienia z tą firmą? Jakie inne tańsze lakiery hybrydowe polecacie? Macie jakieś cenne rady dla laika jak ja?


Podekscytowana
Monoo xx

2 komentarze:

  1. Nie znam się zupełnie, dlatego mam tylko jedno pytanie:
    czy to niszczy paznokcie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystkie lakiery niszczą w jakiś sposób paznokcie ale odkąd założyłam hybrydy nie złamał mi się żaden paznokieć.:)

      Usuń