piątek, 19 lutego 2016

Get fit with Mel B.

Czasem można się rozpieszczać, na przykład robiąc naleśniki z bitą śmietaną i czekoladą <3



Po takich pysznościach trzeba troszkę tych kalorii stracić, dlatego też w końcu uruchomiłam płytą "Get fit with Mel B" oczywiście mogłam położyć się na dywanie i robić brzuszki ale czy nie byłoby nudne.

Ciekawą opcją są ćwiczenia z Mel B, ponieważ dzięki kontrolerowi move gra wykrywa moje ruchy i pokazuje czy dobrze wykonuję ćwiczenia, oczywiście czasem coś nie łapie ale czy to ważne :) Ważna jest dobra zabawa. Nie wiem jak Wy ale ja nie mam w mieszkaniu dużego lustra przed którym mogłabym ćwiczyć, dlatego dobrą opcją jest to, że mogę widzieć się na ekranie telewizora, obok Mel B.

Dzięki temu, że mieszkam na parterze mogę dowolnie skakać i sąsiedzi z dołu się nie denerwują, ale miny ludzi przechodzących obok mojego okna są naprawdę bezcenne, jakby widzieli kosmitkę. Że tak powiem jestem u siebie w mieszkaniu i mogę robić co tylko chcę. A że w końcu ruszyłam tyłek to brawo ja xD W grze można prowadzić swój dziennik aktywności czy coś w tym rodzaju, co motywuje mnie do działania i może regularnie zacznę ćwiczyć, a jakikolwiek ruch jest zawsze dobrą sprawą.


Pełna pozytywnej energii i motywacji
Monoo xxx

1 komentarz:

  1. Wiedząc jak ciężko jest zabrać się do jakichkolwiek ćwiczeń muszę Ci powiedzieć, że jestem pod wrażeniem.
    Z Twojego opisu wydaje się, że to naprawdę ciekawa opcja, zwłaszcza to, że wiesz, czy dobrze wykonujesz ćwiczenia.
    No i tak, jak piszesz, nie nudzisz się, traktując to jako zabawę jest szansa, że wytrwasz w ćwiczeniu dłużej niż kilka dni. Będę trzymać kciuki! ;3 / jeste-studente

    OdpowiedzUsuń